martes, 13 de marzo de 2012





CAND LILIACUL VA INFLORI...



Ti-aud dorinta si chemarea
Ce-o lasi in flori de liliac
Cand luna se ineaca-n marea
Iubirilor nespuse…tac…

Ascult in departare, vuiet,
Batai de aripi si de inimi.
Cum ai ajuns la mine suflet
Ce ma adori si-mi dai nelinisti?

Cum ai putut doar c-o mireasma
Sa ma indupleci sa privesc
Spre floarea alba…ingereasca
Imi pare acum dorinta sa iubesc.

De ce ma chemi printre luceferi
Cand bolta-i stinsa pentru mine?
Aprins-ai asta noapte stele-licuri…
Din care gust ale iubirii vinuri

Si insetata de licoarea-ti parfumata
Ma las purtata-n zari…de violet,
Ascult…cum inima imi sta sa bata
Cand tu te furisezi…in flori de liliac.

(LIVIA BATAIOSU ) 












13 comentarios:

  1. Nu vă mai rămâne decât să stabiliți ziua în care se va arunca cu orez în voi :)

    ResponderEliminar
  2. minunate versuri! minunata fotografie!

    ResponderEliminar
  3. Frumos liliacul ! Am avut si eu un castron d-asta dar mi l-a furat fantoma. ;))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ai 2 nume si intri tot pe anonim=))...complicat!
      Al tau era anul trecut,liliacul cu 5 flori;))...inseamna ca ti-a furat putin tie,mie mi-a luat totul!
      Merci pt vizita si pt ca nu ai uitat ziua de azi!

      Eliminar
  4. Bună LuZ!
    Scumpo îmi place mult poezia ta!

    Si insetata de licoarea-ti parfumata
    Ma las purtata-n zari…de violet,
    Ascult…cum inima imi sta sa bata
    Cand tu te furisezi…in flori de liliac.

    Un weekend de vis îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    ResponderEliminar
  5. Ai gasit o magnolie pe google? :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. pe google nu era cea mai veche floare din lume,am dat o cautare si mi-a iesit tot postarea ta:))..deci,magnolie era...

      Eliminar
  6. Frumoasa poezie! Abia astept sa infloreasca liliacul! :)

    ResponderEliminar
  7. Paște Fericit și ție scumpo!
    Sărbători Fericite!
    Cu mult drag!

    ResponderEliminar