martes, 14 de febrero de 2012


          Te-am cunoscut atunci cand nu mai credeam ca o sa mai apara cineva in viata mea si m-am indragostit de tine.Prima oara m-ai luat de manuta si mi-ai atins inima ...apoi m-ai luat usor in brate ...iti era teama , eu eram atat de fragila...Cu timpul ,ai vrut sa ma cunosti mai bine,sa-ti dai seama cine sunt ,te-ai purtat cu mare grija si delicat... ti-am placut si ai continuat sa ma tii de mana,sa ma tii in brate si sa ma saruti ...Mi-ai spus ca ma iubesti atunci cand ai simtit, si mi-a tresarit inima de bucurie...Ti-am placut ,mi-ai placut si de atunci am ramas impreuna,iar acum esti tot ce am mai scump pe lumea asta...As putea sa-ti spun de ce te iubesc,dar nu am un motiv anume,te iubesc asa,pur si simplu...si atat de frumos...pentru tot restul vietii mele!






7 comentarios:

  1. Bună LuZ!
    Foarte frumos..să continui tot așa!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te pup dulce!
    http://www.youtube.com/watch?v=g7PlVEbUHHs&feature=BFa&list=HL1329295938&lf=mh_lolz

    ResponderEliminar
  2. Aș fi curios cum ar fi scena peste 10 ani, de exemplu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. :)) curiosii mor repede...peste 10 ani nu stiu cum ar fi,dar pot sa-ti spun cum e in urmatoarea mea viata!:-p

      Eliminar
    2. Fotografia de care ai întrebat a fost făcută ieri, pe la 13.30...

      Eliminar
  3. ce cuvinte frumoase, cred că acea persoană se bucură de tine şi de ce ai scris!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. multumesc pt vizita!:*...sunt convinsa ,ca se bucura!

      Eliminar