domingo, 25 de diciembre de 2011

Orice voi face, oricine voi deveni, oriunde voi ajunge, voi fi mereu jumatate din tine...








Te iubesc..atat de frumos...! Te iubesc mai mult decat te iubesc si te ador ,mai mult decat te ador!
Simt ca traiesc ,doar pentru tine ...in lumea noastra.O lume in care ne iubim...si tu ma stii,ma ai ,ma vrei...eu te privesc si nu-mi ajunge....te simt si nu ma satur...te am si te mai vreau...de un infinit de ori!
Orice voi face, oricine voi deveni, oriunde voi ajunge, voi fi mereu jumatate din tine...
Esti un suflet minunat si tare sunt fericita ca te am...nu am crezut vreoadata ca exista cineva ca tine pe Pamant!
Sunt norocoasa ca te-am intalnit.Iar acestea nu sunt doar" vorbe dulci",sunt sentimentele mele,pe care le-am pus in manuta la tine...Inchide palmele tine-le strans si pastreaza-le in sufletel.
Pentru tine, scumpici...CRACIUN FERICIT!

6 comentarios:

  1. ...iar răspunsul se lasă așteptat...

    ResponderEliminar
  2. LA MULTI ANI,SCUMPO!
    Frumoase gandurile tale!
    Iti doresc un an plin de bucuri si
    multa iubire din partea celor dragi!
    Te pup si imbratisez cu drag!

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. cam galagios scumpici cand roade la morcovi ;))



    si calutul meu vad ca e ingrijit . merci :-*

    ResponderEliminar
  5. @Catalin: ..nu asteptam un raspuns...
    @ELENA: ...>:d<...
    @Catalin:...multumesc,inca nu am reusit!:))
    @Catalin:...multumesc frumos!
    @Anonimo: ...atat de galagios incat te zgaraie la urechi asa-i?
    Ma,calutul e al meu,ia uite ce scrie" adopted by LuZ" ... ala micuª face misto,in rest am eu grija...:))

    ResponderEliminar