jueves, 3 de noviembre de 2011

M-am sinucis!?



Mi-am ucis sufletul pentru iubirea ta...nu vreau sa te uit...nici nu am cum...vreau doar sa-mi eliberez sufletul !



"M-am sinucis inainte sa vii tu sa ma spanzuri de privirea ta rece.
M-am sinucis inainte sa-mi infigi si alti spini in inima-mi insangerata.
M-am sinucis inainte sa ma tai in felii cu mii de cuvinte de adio.
M-am sinucis inainte ca tu sa-mi iei suflarea cu un ultim sarut.
In camera goala,m-am imbatat cu amintirea ta uitata sub pat,ruginita pe jumatate de clipe.
Cu lacrimi,am descompus poza ta doar ca sa-mi beau otrava.
In numele iubirii mi-am pierdut sufletul,
Iar tie iti las scheletul tacut al suferintei mele
Si o inima ce a fost numai a ta.
M-am sinucis in speranta ca ma voi naste peste timp,din nou in ochii tai."
                                 
-Andreea Trifu-



6 comentarios:

  1. Bună LuZ!
    Triste gânduri!
    Îți mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat la mine pe blog!
    Îți doresc o zi frumoasă!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    P.S.setările tale mă depășesc,aș dori să
    mă trec și eu la tine pe blog să îmi apari
    în tabloul de bord să te pot urmări.

    ResponderEliminar
  2. Multumesc ELENA...timpul vindeca ranile!
    Am mai umblat pe la setari,sincer ,ma depasesc si pe mine.
    Numai bine!

    ResponderEliminar
  3. Bună LuZ1
    Mulțumesc de vizită
    și mă bucur că am reușit!
    Un weekend plin de bucuri îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez și te pup!

    ResponderEliminar
  4. Capul sus,viata merge inainte si stiu ca esti puternica LuZ.Iubesti animalele,dai dovada de sensibilitate.Mi-as dori,sa mai intalnesc oameni ca tine,putini LuZ ,putini mai sunt,ramai aceeasi persoana vesela si plina de umor.Multe imbratisari.(Inda)

    ResponderEliminar
  5. Dacă este la figurat...nu se supără nimeni...

    ResponderEliminar
  6. @ Catalin,...da,la figurat,asta ca sa nu te superi!:))O zi superba!

    ResponderEliminar