viernes, 3 de junio de 2011

TU!

Ti-aduci aminte ziua in care ne-am intalnit?Ti-aduci aminte de plimbarea noastra in parc,acolo pe Aleea Rozelor ,locul unde m-ai sarutat prima oara...si acele ore minunate petrecute impreuna...? As fi vrut sa opresc timpul in loc,dar din pacate ,timpul,a fost impotriva mea,impotriva iubirii noastre.....Ce n-as da sa fiu iar acolo,as opri timpul cu orice pret iar tie nu ti-as mai da drumul,nu te-as mai lasa sa pleci...Momentul despartirii noastre...hmmm...poate ca in ochi imi citeai fericirea,dar tristetea din suflet tu nu mi-o stiai...Imi amintesc ultimele cuvinte,ultima imbratisare,ultima privire a ta...stiam ca era ultima intalnire.Ai plecat si nu te-ai mai uitat inapoi.Am ramas cu cea mai frumoasa amintire a vietii mele..TU!

1 comentario:

  1. reau sa uit...si vreau sa trec...dar nu pot ..ceva ma opreste... Si simt cum viata trece pe langa mine..si ce sa sper??? ...nu pot sa sper ..nu am la ce sa sper... Sunt zile intregi in care stau si ma gandesc ..oare ce faci? oare cum esti? ...mi-a ramas o amintire..frumoasa..si trista in acelasi timp.. Mi-ar fi placut sa fi altfel..dar nu se poate...nu s-a putut...iar eu trebuie sa inteleg si sa merg mai departe.. Dar cum s-o fac? ..mi-e greu sa uit..pentru ca in adancul meu , inca te mai astept ..desi ...astept ceva , ce nu va mai veni... sau va veni , dar nu asa cum imi doresc eu..Visez viitor, present si trecut, caci acum asta e ordinea vietii mele. Cele nesigure in urma, cele stiute in prezent, cele certe in viitor. Apara-mi visarea! ...Acum eu tanjesc dupa atingeri, dupa siguranta ta, dupa caldura respiratiei tale… ofera-mi-le sau lasa-ma sa-mi recapat vechea raceala, vechea scarba si aproape uitatul dezgust.Acum urasc lumea dar te iubesc pe tine in schimb, acum cand te iubesc cat urasc toata lumea, lasa-ma sa zbor, sa musc si sa ma omor cat pot... Oare de ce viata e atat de cruda cu unii?

    ResponderEliminar